خدایا کمکم کن
سوالات وتمرینات ابتدایی
شامل انواع تمرینات وآزمونهای مداد کاغذی وعملکردی مقطع ابتدایی

 

 

خدایا کمکم کن !

دران هنگام که صدایت می زنم ،کمکم کن ود رآن هنگام که صدایت نمی زنم ،باز هم کمکم کن .

در آن هنگام که هیچ حواسم حمع نیست ،کمک کن

ودر آن هنگام که همه ی حواسم متمرکز است ،باز هم کمکم کن .

ودر آن هنگام که دیگران مرا می رنجانند ،کمکم کن

ودر آن هنگام که خودم نیز دیگران را می رنجانم ،باز هم کمکم کن .

در آن هنگام که گوشه ای کز می کنم ومی گریم ،کمکم کن

ودر ان هنگام که با شوق می خندم ،باز هم کمکم کن .

در آن هنگام که ناامید ،زانوی غم بغل می گیرم ،کمکم کن .

ودر آن هنگام که با امید پرواز می کنم ،باز هم کمکم کن .

در آن هنگام که برای خشنودی تو کاری می کنم ،کمکم کن

ودر آن هنگام که شیطان در من رخنه می کند ،باز هم کمکم کن .

در ان هنگام که می خواهی ومصلحت می دانی ، کمکم کن

ودر آن هنگام که نمی خواهی ومصلحت نمی دانی ،باز هم کمکم کن

اصلا همیشه ودر همه حال کمکم کن .خدایا کمکم کن (فرانک مسیح زاده)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 25 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط salimi

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 417572
تعداد مطالب : 159
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1